У столиці Угорщини готуються до відкриття закладу, який використовує назву та візуальний стиль популярного українського бренду Milk Bar. Власники оригінального закладу заявляють – до цього проєкту вони жодного стосунку не мають.
Як повідомляє команда Milk Bar, українська компанія не брала участі в організації або франшизі нового закладу в Будапешті. Вони підкреслюють, що ніколи не планували виходити на ринок Угорщини й не давали згоди на використання своєї торгової марки за кордоном.
«Ми ніколи не планували і не плануємо відкривати заклади в Угорщині», – зазначили представники Milk Bar.
На цей момент юридичні команди бренду в Україні та Угорщині вже працюють над правовими діями щодо порушення прав інтелектуальної власності. Особа або компанія, що стоїть за запуском несанкціонованого закладу, поки не ідентифікована.
Milk Bar – один із найвідоміших гастрономічних брендів Києва, відомий десертами на кшталт «Три молока» й яскравим фірмовим стилем. Його самовільне копіювання за межами України викликає занепокоєння з боку правовласників і фахівців з інтелектуального права.