Компанія Audi спільно з агенцією Ogilvy Barcelona представила незвичайний проєкт — інтерактивну версію класичної історії «Аліса в Країні Чудес». Видання покликане не лише занурити читачів у казковий світ, а й допомогти їм перевірити й поліпшити ключові водійські навички.
У компанії пояснюють, що «Аліса» була обрана завдяки своїй природній грі з логікою, сприйняттям і відчуттями — саме цими компонентами активно оперує свідомість водія під час керування авто. Інтерактивне видання стало новим способом поєднання читання й психофізіологічного тестування.
Які навички перевіряє книжка
Оновлена «Аліса» містить десять психотехнічних тестів, що охоплюють найважливіші аспекти водійської готовності:
- гостроту зору;
- поле зору;
- контрастність та сприйняття кольору;
- перцептивно-моторну координацію;
- стереоскопічний зір;
- реакцію на звук;
- увагу та передбачення рухів;
- слуховий поріг та сприйняття частот;
- рефлекси й зорову сітківку.
Під час читання користувачам пропонують, наприклад, розпізнати звуки на різних частотах, слідкувати за анімованими елементами або читати тексти, які поступово зменшуються в розмірі — і все це інтегровано в сюжет книги.
Як отримати доступ
Інтерактивна версія книжки доступна онлайн через спеціальний сайт, а також як лімітоване друковане видання, яке можна замовити через застосунок myAudi&Me. У компанії зазначають, що проєкт створено як частину ініціативи з підвищення культури безпеки на дорогах серед водіїв усіх вікових груп.