Український бренд Gasanova у співпраці з ПриватБанком і Mastercard представив нову благодійну колекцію одягу під назвою «Відродження». Лінійка створена на честь волонтерів і донейторів, які підтримують благодійні ініціативи через платформу «Конверти» ПриватБанку.
До колекції ввійшли світшоти, худі та футболки з об’ємними декоративними елементами та символічними принтами. Отримати речі з лімітованого дропу зможуть українці, які долучаться до збору коштів на роботизовані машини для гуманітарного розмінування — проєкту, який ініціювали Фонд Сергія Притули та гурт Ziferblat за підтримки банку та Mastercard.
Сенси, закладені в одязі
За словами дизайнерки Ельвіри Гасанової, колекція «Відродження» — це не просто стильний одяг, а візуальна мова про силу, незламність і надію:
- хвилі символізують глибину й постійний рух українського духу,
- чорно-білий журавель — це зв’язок із корінням і пам’ять про предків,
- жовтогарячий журавель — метафора Фенікса, що відроджується,
- сонце — як уособлення життя, світла й оновлення.
«Речі з цієї колекції — більше, ніж одяг. Це історія єдності нації, наша пам’ять і наш орієнтир», — зазначає Гасанова.
Знак подяки для кожного, хто допомагає
ПриватБанк і Mastercard підтримали створення колекції, аби подякувати українцям, які долучаються до зборів через «Конверти». Станом на сьогодні користувачі банку відкрили понад 1,4 мільйона благодійних конвертів — більшість із них для підтримки ЗСУ та гуманітарних ініціатив.
«Сьогодні кожен українець робить внесок у перемогу: хтось на фронті, хтось — донатами. І ми хочемо, щоб ця підтримка була відзначена не лише вдячністю, а й матеріальним жестом», — каже Дмитро Мусієнко, член правління ПриватБанку.
Також колекцію «Відродження» представили як офіційний візуальний стиль гурту Ziferblat, який цьогоріч представляє Україну на міжнародних медіаподіях у межах Євробачення. Усі публічні виходи гурту супроводжуються речами з цієї лінії як символами незламності країни.