У столиці розпочали підготовку до впорядкування реклами в громадському транспорті. Над розробкою нових правил працює Управління з питань реклами КМДА, повідомляють у пресслужбі відомства.
Це стане першим етапом масштабної реформи, яка дозволить привести рекламний простір муніципального транспорту до єдиних стандартів. Зокрема, йдеться про маршрути автобусів, трамваїв, тролейбусів, а також метрополітену. Наразі в Києві не існує окремого нормативного документа, що комплексно регулює рекламу в транспорті.
Що передбачають нові правила
Проєкт документа визначатиме чіткий перелік вимог до рекламних носіїв, які використовуються в міському транспорті, а також місця, де їх дозволено чи заборонено встановлювати.
Серед ключових пунктів документа:
- класифікатор типів рекламних конструкцій, які можна використовувати в транспорті;
- технічні та естетичні вимоги до таких конструкцій;
- список дозволених і заборонених зон для розміщення реклами в салонах і на зовнішній поверхні транспорту.
Після затвердження правил буде створено спеціальні схеми з переліком дозволених для реклами місць. Аналогічна практика вже застосовується у сфері наземної реклами, де попередньо були визначені типи конструкцій і допустимі зони для їх розміщення.
Очікується, що після проходження погоджень та громадського обговорення, остаточний варіант правил буде винесено на розгляд Київської міської ради.