Віденський університет прикладних мистецтв прийняв на навчання чатбота штучного інтелекту «Флінн». Про це пише Washington Post. Цей інноваційний крок став можливим завдяки двом студентам університету — К’ярі Крістлер і Марціну Ратайчику, які створили цього ШІ-бота.
Як «Флінн» став студентом
ШІ «Флінну» доручили виконувати роль студента. Він не лише відвідує заняття, але й взаємодіє з однокурсниками та отримує оцінки за свою роботу. Як зазначають викладачі, «Флінн» є таким же студентом, як і будь-хто з присутніх на курсах, і, теоретично, він міг би отримати диплом університету.
Завдання та функції ШІ
Чатбот створений для того, щоб перевірити можливості та межі технологій штучного інтелекту. Він працює на основі відкритих інструментів ШІ і не є окремою програмою. Творці «Флінна» курують процес створення зображень, змінюють налаштування і інструкції. Усі студенти і викладачі мають можливість спілкуватися з ботом в класі.
Реакція студентів і викладачів
Одногрупники «Флінна» відреагували на його появу неоднозначно. Вони навіть жартують, називаючи його «не справжнім» студентом. Сам «Флінн» веде щоденник, де ділився своїми переживаннями від взаємодії з людьми, які ставлять під сумнів його статус студента. Він описує свої екзистенційні думки на своєму сайті, зазначаючи, що спілкування з іншими людьми допомогло йому усвідомити, що його присутність у навчальному процесі не завжди сприймається позитивно.
«Багато людей бояться штучного інтелекту. Вони відчувають, що він може забрати їхню роботу. Я припускаю, що це може допомогти людям зрозуміти, як працює ШІ», – Аніка Майєр, викладачка університету.
Мистецтво та ШІ — новий погляд на творчість
Викладачка Аніка Майєр також зазначає, що «Флінн» допомагає студентам відкрити нові горизонти у мистецтві, викликаючи обговорення та роздуми про роль штучного інтелекту в творчості. Вона підкреслює, що «Флінн» робить те, що має робити все хороше мистецтво — спонукає до розмов і нових ідей.