Голлівудська акторка Сідні Свіні презентувала лімітовану серію мила у колаборації з брендом чоловічої гігієни Dr.Squatch. Особливість новинки в тому, що до її складу увійшли краплі води з ванни, у якій купалась сама Свіні.
Ідея народилась як відповідь на хвилю жартів і фанатських коментарів у соцмережах. Після рекламної кампанії Dr.Squatch восени 2024 року, де акторка з’явилась у ванній і зверталась до глядачів зі словами «брудні хлопчики», інтернет вибухнув обговореннями. Найчастіше користувачі жартували, що хотіли б спробувати воду, в якій купалась Сідні.
Акторка вирішила не ігнорувати ажіотаж і перетворити його на креативний продукт. Результат – мило, що окрім «знакової» води, містить екстракт соснової кори, пахне ялицею та мохом, і має мармуровий вигляд із синіми й коричневими візерунками.
«Чесно, я думаю, це дуже веселий і логічний фінал історії. Сподіваюсь, що це просто змусить хлопців задуматися про те, щоб доглядати за собою і користуватися корисною продукцією для тіла», – поділилась Свіні в інтерв’ю GQ.
Свіні каже, що вже звикла до нав’язливої уваги до своєї зовнішності, зокрема з боку чоловічої аудиторії. Тож у відповідь вирішила не боротися з жартами, а зіграти на їх хвилі й заробити. Колаборація з Dr.Squatch перетворилася на продукт, який викликає усмішку, обговорення й, головне, інтерес до догляду за собою.