Український бренд одягу ETNODIM представив капсульну серію вишиванок, натхненну роботами видатного геральдиста Миколи Битинського. У дизайні використані художні інтерпретації тризубів, що походять з альбому уніформ Української Народної Республіки 1917–1920 років, який зберігається в Українському музеї та бібліотеці у Стемфорді, США.
Перед стартом роботи над колекцією бренд узгодив використання архівних матеріалів із кураторкою закладу — Любов’ю Волинець.
Дизайн з ідеєю: від історії до сучасності
Колекція складається з чоловічих і жіночих вишиванок у двох варіантах кольорового оформлення — монохромному та кольоровому. В орнаменті делікатно вплетено національний символізм — мотив тризуба, що трактований у формі художньої вишивки.
«Ці сорочки не просто з елементами історії — вони про гідність, ідентичність і сучасну інтерпретацію української культурної спадщини. Це одяг для тих, хто хоче говорити про свою національну приналежність без зайвого пафосу, але з глибоким змістом», — зазначають у команді ETNODIM.
Нова серія вишиванок вже доступна для придбання як у шоурумах бренду, так і на офіційному сайті.